22. 06. 2016.

Inspiracija | INSTAGRAM


Ciao :) Kako pomalo riješavam studentske obaveze i opet imam nešto više vremena za gubljenje, pokušavam pohvatati ono što sam propustila na instagramu, vječnom izvoru inspiracije. Palo mi je na pamet da bi s vama mogla podijeliti neke od dražih mi artista, a isto tako bi mi bilo drago kada bi mi u komentarima otkrili koga vi volite pratiti.


Artista u usponu na instagramu ima more i obožavam pronaći ljude sa super sadržajem, kvalitetnim fotkama, a najdraže mi je kada imaju tu neku svoju crtu koja je vidljiva u svakom look-u koji objave. Na svom osobnom instagramu pratim sigurno 70% makeup stranice, a zatim su tu prijatelji, hrana, tetovaže i The Rock :D


LUSTRELUX

Instagram: lustrelux
YT: LustreLux

snapchat/instagram

Sjećam se da sam ju jednoga dana slučajno otkrila kada sam besciljno listala nekakve tutoriale po YT i odmah sam pogledala cijelu seriju videa. Od onda ju vjerno pratim i sretna sam kad vidim koliko joj se karijera razvila, a njena osobnost se nije promijenila nimalo. Sviđa mi se njen stil šminkanja, to su uglavnom jako nosivi look-ovi. Često izbaci neki tutorijal za kosu, a odnedavno ima i jedan za salatu :D

Ona i Desi, iduća cura koju ću spomenuti, dvije su bff. Često idu na evente raznih brendova koji ih čak vode i na putovanja u posljednje vrijeme. Sve to pratim i na Snapchatu, ali samo zato što su toliko prizemljene i urnebesne, a i super mi je vidjeti kako izgleda taj beauty blogger svijet u Americi :D



DESI PERKINS

Instagram: desiperkins
YT: Desi Perkins, ThePerkins


Desi je ponekad sklona eksperimentiranju no i dalje se najrađe drži zemljanih, neutralnih tonova i obaveznog glow-a na licu. Nekada neodoljivo baca na J Lo. Sa mužem je nedavno pokrenula vlog kanal ThePerkins. Tamo možete vidjeti vlogove nevjerojatne (nekada filmske kvalitete) snimane i dronom. Snimaju putovanja, sajmove (Generation Beauty), izlete na koje ih kompanije vode (Tarte)... Jednako kvalitetni su joj i lookbookovi na YT kanalu. Upravo je surađivala sa Quay-em i izbacila 3 para sunčanih naočala.



DOMINIQUE

Instagram: dominiquedlr


Dominique mi je jedno od dražih otkrića na instagramu i uvjek se podivim njenoj kreativnosti kada izbaci nešto novo, ako ne tome onda bar obrvama.


GRETA AGAZZI

Instagram: greta_ag


Talijanka sa ultrakvalitetnim slikama i ništa manjom dozom kreativnosti. Od minimalističkog makeup-a do ovih remek djela gore, jednostavno uživam u slikama.


JESSICA HAZE

Instagram: jessicahazemua
YT: mirrorsandhaze


Jessica je australka koja živi u Detroitu, pomalo mračnog stila, ali se svejedno voli igrati svim živim bojama koje postoje. Osim ako ne zaluta u neku krajnost, od nje možete očekivati prilično nosive look-ove, nikakva instagram konturiranja i duplo naslagane umjetne trepavice. Na njenom YT kanalu možete naći mnoge lip swatcheve u koje uključi sve boje koje su izašle u toj kolekciji (LA Girl tekući ruževi, Nyx Suede i Lip Lingerie...)


JORDI

Instagram: itslikelymakeup


Jordi na neku foru svaki makeup (bio na sebi samoj ili drugima) uspije napraviti anđeoskim. Makar i onaj s crnim ružem. Ovaj look u sredini gdje je našminkana kao (bradata) žena s američkih tradicionalnih tetovaža me osvojio.


RISA DEXTER

Instagram: risadexter


Nepresušni izvor messy eye makeup-a. Odnedavno je cijeli svoj feed posvetila samo slikama očiju.


JOSEPHINE

Instagram: juntaoren


Ova šveđanka također ne ostaje bez inspiracije za sjenila, meni očajno potrebne.


LINDA HALLBERG

Instagram: lindahallberg
YT: Linda Hallberg


Još jedna šveđanka. Nekada ima jednostavne, nekada grungy, nekada grafičke, nekada šarene lookove... Uvijek odlične obrve.



*slike su screenshot-ovi sa instagrama


Što preporučate, na koga da još bacim oko?
Rebecca

3 komentara:

  1. pratim i ja dosta tvojih "inspiracija" :) ja jako volim i Denitslavu, ima vrhunske fotke i preslatka mi je :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bacila sam oko, super joj je mejkap, a za fotke neću valjda nikada skužiti kako se dobiju takve :D

      Izbriši
  2. ja ih osobno jako puno pratim, većinom preko yt ... najdraze su mi: Christen Dominique, Desi Perkins, KathleenLights, Laura Lee, JamiePaigeBeauty :D
    Također tražim inspiraciju u njima, em što su im lookovi jako nosivi, em što mi daju inspiraciju što kupiti iduće ;D

    OdgovoriIzbriši