22. 07. 2016.

ESSENCE All eyes on me (bloggers beauty secrets) | RECENZIJA


Essence je u suradnji s četiri djevojke razvio novu trendovsku kolekciju ''bloggers beauty secrets''. U nastavku možete saznati koji mi je lak iz te kolekcije zauzeo mjesto trenutnog favorita!

03 All eyes on me je nastao u suradnji s Mary sa bloga Strikeapose. Ovaj limited edition lakić možete kupiti po cijeni od 15.90 kuna. Dolazi u količini od 8 mililitara.


Lak je nude nijanse, a u sebi ima i nešto sive boje. Za finish kažu da mu je mat, ali čini mi se više gummy mat.

Pigmentacija mu je odlična i jedan sloj je sasvim dovoljan. Uspjela sam ga nositi 5 dana dok nije zatrebao popravak. Ponekad nakon kojeg dana dodam još jedan sloj, da bi mu još malo produžila vijek, a primjetila sam da je onda malo teže izbjeći prugice koje kistić ostavlja.

Suši se jako brzo. Kako posljednjih dana nemam vremena za apsolutno ništa i jako puno radim, a ruke su mi u koma stanju i lak mi se brzo troši, idealan mi je za brzinsko nanošenje, uz to boja paše na apsolutno sve.


Iako nije najljetnija nijansa, predivna je i definitivno mislim da ću si uzeti još jednu bočicu da imam za crne dane (zimu), pošto je limited edition. A mislila sam da neću tako brzo naći zamjenu pastelno sivome Catrice Greyzy in love.

Nažalost ne čini mi se da bi mi palete iz ove kolekcije bile od prevelike koristi, odnosno da bi ih koristila svakodnevno pa njih preskačem iako izgledaju stvarno divno. Od lakova mi je divan i Palmirin 02 Hello beautiful, no vidjeh na swatchevima da ostavlja prugice kao i drugi Essence metalik lakovi.


Jeste li upecale što iz ''bloggers beauty secrets'' kolekcije?


Rebecca

Broj komentara: 6: