09. 08. 2016.

Freckles | MOTD


Nakon dužeg vremena, evo jednog MOTD-a. Danas mi uvod ne ide, pa neka slike kažu što imaju za reći.

Pjegice su nešto kao kovrčava i ravna kosa. One kovrčave se peglaju, ravne kovrčaju. One koje ih nemaju ih crtaju, a one koje ih imaju ih prekrivaju. Uglavnom. Meni su kul.

Znam nekoliko cura s Instagrama koje si povremeno iscrtaju pjegice i uvjek ostanem oduševljena time kako zabavno izgledaju. Mislila sam da će biti lako i da je moj Nyx Micro brow pencil dovoljan alat. Kako je dosta suh, potrebno ga je jače stisnuti ili zarotirati da bi ostavio traga pa su pjegice ispale dosta krupne. Sigurno bi pomoglo imati proizvod u dvije boje kako bi pjegice djelovale stvarnije. Moram pogledati koji tutorijal na tu temu da vidim čime se najbolje služiti haha.


Znači, za bazu sam koristila japansku Canmake BB kremu koju obožavam otkad je stigla. Sigurno ćete imati prilike čitati o njoj. Rumenilo sam ovaj put preskočila, ali sam zato koristila Maybelline Master contour stick te lice dodatno dimenzionirala Catrice Sun glow mat bronzerom. Šećer na kraju je napokon ulovljeni limited edition Catrice Fluid glow kojeg sam nanesla iznad usana, na obraze, vrh nosa, unutarnji kut oka. Žao mi je što ni na jednoj slici nije uhvaćen sjaj na obrazima, ali ovaj na nosu vam dokazuje koliko je highligter jak i divan.


Kapke sam pripremila tako što sam nanesla MUR-ov Aqua Seal. Od sjenila sam koristila samo Perfect (preko cijelog kapka), Top (u pregibu i ispod oka) i Vintage (da bi sve produbila) iz MUR Flawless Matte 2 palete. Obrve su ispunjene ABH pomadom.

Na usnama mi je prekrasna Bipa olovka imena Fire. Jako maziva i ugodna.



Lice
MAYBELLINE Baby skin Instant pore eraser

CANMAKE Perfect serum BB cream (Natural)

AURA Correct me! (301 Vanilla)

MAYBELLINE Facestudio master contour V-shape duo stick (01 Light)

CATRICE Sun glow mat bronzer (030 medium bronze)

CATRICE Fluid glow (Golden spirit)

Pjegice
NYX Micro brow pencil (Ash brown)

Obrve
ANASTASIA BEVERLY HILLS pomada (medium brown)

Oči
MAKEUP REVOLUTION Aqua Seal

MAKEUP REVOLUTION Flawless matte 2 (Perfect, Top, Vintage)

MAYBELLINE Lash Sensational maskara

Usne
BIPA lipliner (10 Fire)


Koje je vaše mišljene o ''umjetnim pjegicama''?



Rebecca

Broj komentara: 6:

  1. Oj jesi lijepa.....I koža ti je prekrasna...

    OdgovoriIzbriši
  2. Super look i pjegice ti baš slatko stoje :) Ja ih dobijem svako ljeto i nije da ih obožavam na sebi, ali dosta ljudi mi kaže da mi slatko stoje haha :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Koza lica ti je predivnaaaaaaa !!! Tako izgleda njegovano i prelijepo .. zeeeeeeelim! :)

    Charming Coco

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme hvala puno :) Nije savršena, nešto je tu i fotić odradio haha. Hvala na komentaru.

      Izbriši