25. 09. 2016.

Shopping dnevnik (azijska preparativa) | NEW IN +intro


Bok! Na redu su dva New in posta, a prvo ću malo o preparativi. Čini mi se da su mi svi naručeni paketići postizali pa je ovo idealno vrijeme dok mi se nije zalomila još koja narudžba.


Eto i mene na vlakiću azijske, odnosno korejske rutine njege lica. Vjerujem da je dobar dio vas čuo ponešto o tome, ali za svaki slučaj ću u kratkim crticama predstaviti taj koncept.


Kada si zamislite prosječnu azijatkinju, vjerujem da vam prvo na pamet padne glatko lice bez borica, porculanski ten. Iako ima nešto u genima, podneblju, načinu ishrane te drugim čimbenicima i rutina od desetak koraka sigurno ima nešto s time.

Nit vodilja korejske rutine je slojevito nanošenje proizvoda te ultimativno: hidratacija. Iako 10+ koraka zvuči ekstremno, sve se svodi na temeljito čišćenje (dvostruko), piling, rješavanje mogućih problema kože, hidrataciju i religioznu uporabu SPF-a. Najbitnije od svega je ipak osluškivanje potreba svoje kože te prilagodba istima. Jedino pravilo je da se proizvodi nanose prema svojoj konzistenciji, od najrjeđih do najgušćih. Jako su zanimljivi aktivni sastojci raznih preparata. Ima tu puževe sline, zmijskog i pčelinjeg otrova, bambusa, zelenog čaja, vulkanske gline i mnogih drugih. A još kada zaronite u svijet sheet maski pa skužite koliko se raznih tvari koristi u kozmetici...

Još ću samo ukratko opisati koji su to proizvodi koji se koriste.

1. Uljni čistač
Nanosi se kružni pokretima kako bi usput uz topljenje šminke i nečistoća potakli cirkulaciju, a zatim se dodavanjem vode napravi emulzija i ispere se.

2. Pjenasti/gel čistač
Uklanjanje mogućih preostalih nečistoća, ostataka uljnog čistača. Bitna stavka je da pH čistača ne bude previsok (ispod 5.6) kako bi barijera kože ostala sačuvana, a ne isušena.

3. Piling
Standardno, kemijski i mehanički.

4. Toner
Balansira pH level kože i priprema kožu kako bi što bolje upila sljedeće preparate.

5. Esencija
Kažu srce korejske rutine. Hibrid koji lagano hidratizira, pomaže ciljanim problemima te cell turnover-u (ja bi to prevela kao obnovu odnosno stvaranje novih, mladih stanica).

6. Ampule i serumi
Preparati sa visoko koncentriranim djelotvornim sastojcima. Njima se tretiraju pore, bore, pigmentacije, akne...

7. Sheet maske/patch-evi 
Tkanine koje se nanose na lice, a natopljene su raznim esencijama. Pružaju dodatnu njegu, mogu se birati prema specifičnim potrebama kože (hidratacija, umanjivanje hiperpigmentacija, učvršćivanje...). Tu su i patch-evi za razna područja (nos, usne, nazolabijalne bore, ispod očiju).

8. Krema za lice/okoloočna krema
Konačno nešto što svi mi ostali koristimo.

9. Noćne maske
Stavljaju se na kraju noćne rutine, kako bi sve dobro zaključali u koži.

10. SPF
Ukoliko se radi o jutarnjoj rutini, SPF je obavezan. Često i 50+.


Krenimo na New in dio posta!

Nisam se mogla odlučiti za ulje, a na Roseroseshop-u sam ugledala uzorke Banila Co. balzama pa sam ga odabrala za početak. Mogu vam reći da za sada nisam oduševljena s time kako skida šminku, ali je za tekuće ruževe dušu dao. Opet, isto mogu i sa kokosovim uljem.

S konjac spužvicom sam se susrela i prije, ali je bila pri kraju životnog vijeka pa sam ju zamijenila Mishha konjac-om za osjetljivu kožu sa bijelom glinom. Za razliku od one iz Muller-a, ova dolazi mekana. Također Roseroseshop.


E sada, COSRX je još jedan brend u koji sam se zaljubila kroz čitanje, a proizvode malo po malo ubacujem u upotrebu. Za sada mogu jedino tvrditi da ovaj Low pH Good Morning Gel Cleanser ne isušuje kožu, a šminku skida prilično dobro. Ništa više od njega ni ne očekujem zapravo.



Možda ste već čuli za njihov hvaljeni BHA Blackhead Power Liquid, ali ja sam odlučila prvo uzeti ovaj COSRX Natural BHA Skin Returning A-Sol. Toner koji služi spriječavanju nastanka nepravilnosti te bi trebao ubrzati prolaženje postojećih,a može se koristiti i kao spot tretman. Sadrži 60% ekstrakta propolisa koji je odličan za ubrzavanje zacjeljivanja, a BHA pruža protuupalni efekt. Veselim se druženju s njime. COSRX proizvodi su sa Roseroseshop-a.



Za kemijski piling već imam odličan proizvod pa sam upotpunila rutinu jednim za mehanički. Skinfood Black Sugar Strawberry Mask Wash Off sam ugrabila na Ebayu. Maska se zapravo drži na licu 10ak min kako bi ga nahranila i omekšala, a zatim se zrncima šećera i košticama jagoda napravi piling.



Već sam bila očajna u potrazi za svakodnevnom kremicom, a onda mi je za oko mi je zapeo Benton. Odlični sastojci i poneka slika prije i poslije su presudili. Sa Ebay-a nam stižu Snail Bee High Content Steam Cream sa odgovarajućom esencijom, a u paketu uzoraka sam dobila po 4 tubice kreme (5g) i 4 bočice esencije (5ml). Još me zainteresirao i Aloe BHA toner, pa sam također naručila duo u kojem je bio i Aloe Propolis Soothing Gel (po dvije bočice svakog).



Sheet maske su me jako zaintrigirale pa sam se ovdje vodila onom moraš probati sve (da bi znala za ubuduće jel). Malie (zeleni čaj) i My Beauty Diary (moisturizing) su sa Ebay-a, a MBD je zapravo tajlanđanka. Nakon hvalospjeva jedne blogerice, ubacila sam i nju u košaricu.

Ostatak je popunio moju Roseroseshop narudžbu, a iskoristila sam to što su tamo bile oko 0.7$, dok su na Ebay-u u principu duplo pa i više skuplje. Tu imam još: Tony Moly (nar), Nature Republic (bambus), Etude House (borovnice), The Face Shop (crveni gingseng), Innisfree (bija).



Još jedna stvar koja krasi korejske shopove je to da dijele jaaako puno testera. Iako nećete dobiti testere pri kupnji sample-ova proizvoda, vrlo je vjerojatno da ćete pri kupnji jednog full size pakovanja dobiti nekoliko njih. Čini mi se da sam uz Skin Food masku dobila ove Purito testere gore desno, a ostalo (i full size Mishha x Minions Magic Cushion Cover!) sam dobila pri kupnji na Roseroseshop-u (narudžba od 25 dolara).

Sreća

Želim napomenuti da su prethodno izneseni podatci rezultat osobnog istraživanja ove teme i da se ne smatram stručnjakom, stoga ih koristite na vlastitu odgovornost :D

Meni je zapravo moja ''rutina'' bila dosadna i uvjek mi je falio neki proizvod pa sam korejsku rutinu uzela za svoju vodilju i putem otkrila mnoge čudesne sastojke (nadam se i proizvode) i sada sam jednostavno uzbuđena živjeti i trackati se. Proizvode ubacujem u rutinu sa određenim razmakom kako bi mogla utvditi što mi od ovoga paše.


Koje su vaše misli na temu?



Rebecca

Broj komentara: 12:

  1. Obožavam azijske proizvode za njegu kože! Do sada sam isprobala Elizaveca Milky Piggy masku za kožu i super je! Sigurno necu stati na tome. S obzirom da sam pri kraju sa kremom za područje oko očiju, namjeravam si kupiti neku kremicu za to područje, i moram si naručiti Holika Holika BB kremu (clearing) da ju imam u zalihama jer sam pri kraju sa svojom. Veselim se recenzijama!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izgleda ful zanimljivo, malo cu ju pronjuskat :D E vidiš meni ne pašu tonovi njihovih BB krema, al sam si zato našla nijansu u japanskoj Canmake i trošim već drugu :)

      Izbriši
  2. Cekam prvi paketic i nadam se da ce ovih dana stici :)
    Ove maske deluju privlacno, mada sam odolela sad jer imam puno nacetih u tubama vec, pa cim njih potrosim obavljam kupovinu samo za maskice!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zanima me što si ti odabrala :D Također, kada ove isprobam i vidim malo koje mi pašu naručujem puuno više.

      Izbriši
  3. Nisam nista probala od njih vezano za njegu koze .. ali pakovanja su im tako preslatka. :)) Ove maske vu definitivno probati.

    www.charmingcoco.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš sam skužila kada sam objavila post da sam sve nešto jednostavnih pakiranja naručila, a zbilja ima čuda od pakiranja :D

      Izbriši
  4. Nisam nista probala, nazalost i necu. Problem je taj sto se oni jasno i glasno ocituju za tesitranje na zivotinjama, pa brandovi koji ne testiraju na zivotinjama, moraju obaviti neka testiranja samo za njihovo trziste.
    Tako nama u Europu dolaze proizvodi testirani na dobrovoljcima, a u Aziju idu proizvodi testirani na zivotinjama, kao sto i oni sve svoje proizvode testiraju tako zbog zakona.
    TO mi je cak i malo zalosno, ipak su medu naprednijim dijelovima svijeta i imaju rjesenja za sve, samo jos nisu smisliti kako ne biti okrutan.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Žalosno je što se testira na životinjama, žalosno je što se odjeća H&M-a i drugih brendova proizvodi u sweatshopovima, to što nam mobitele možda sklapaju djeca.

      Izbriši
  5. Baš i ja planiram napisati korejski new in :D Njihove stvari su em slatke, em svašta obećavaju pa se lako navući :D COSRX power liquid imam i summer serum kao, sad će malo bolje ući u moju rutino pošto je prošlo ljeto :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E onda ga čekam :) Nisam još naišla na taj summer serum, baš ću baciti oko!

      Izbriši
  6. Jedno vrijeme sam baš često kupovala takvu preparativu i onda stala iz nepoznatih razloga :D I ovaj post me baš naveo da bi mogla opet nešto isprobati a ovaj COSRX Natural BHA Skin Returning A-Sol je možda prvo što bi naručila. Ti si baš super proizvode izabrala.

    OdgovoriIzbriši
  7. Drago mi je da tako misliš :) Iskreno, toliko sam bila zapela u istraživanju proizvoda da mi je došlo da odustanem od svega. Previše izbora.

    OdgovoriIzbriši