15. 09. 2016.

SLEEK Rose Gold rumenilo | RECENZIJA


Bok! Danas vam pišem o Sleek-ovom rumenilu u prekrasne nijanse Rose Gold. Sleek nam je napokon dostupan i uživo, u trgovinama Muller-a. Bacite oko :)


Uz to, napokon sam dočekala pisati novi post... Toliko toga me zaokupilo, a u isto vrijeme mi je laptop zablesao i zaglavio usred update-a i tek sam ga danas osposobila. Note to myself: ne briši slike za blog s fotića čim ih prebaciš na laptop.


Da krenemo mi na ovog ljepotana...

Sleek Rose Gold rumenilo je dakle dostupno u Mulleru, a online na njihovoj stranici te na Pink Pandi. U Mulleru cijena rumenila od 8 grama iznosi 54.90 kn.


Dolazi u crnoj mat ambalaži koja voli skupljati prljavštinu kao i Sleek palete. Nema veze, bolje i to nego neka ružna zlatna. U unutrašnjosti se nalazi i ogledalo.

Rose Gold bi opisala kao koraljno rozu nijansu sa zlatnim shimmerom. Na internetima možete čitati o tome kako je prilično dobar dupe za kultni favorit, Nars Orgasm.

E sad, pigmentacija. Pri swatchanju je pigmentiranost odlična, također i kada se rumenilo uzme kistom, no na neku foru na licu nije toliko izražena. Da se razumijemo, ja mu to ni najmanje ne zamjeram jer mi je draže da imam izbor postići lagani nanos ili ga nanijeti jače nego kao što je to slučaj sa MUR mat rumenilima (jednom taknem i otresam kist ko blesava).

Taj zlatni shimmer je prekrasan i zaista nisam očekivala biti ovoliko oduševljena. Jedina mana je to što bi ljudima sa izraženijom teksturom kože to mogao dodatno naglašavati. Govorim iz iskustva jer su mi do nedavno obrazi bili kritični(ja) zona na licu te se nekada nisam usuđivala nositi ni highlighter.

Ovo rumenilo najčešće nosim samo, bez bronzera i highlightera. Dobro ponekad dodam još zlata na najviše točke :D Ali hoću reći da tako njegova ljepota najviše dolazi do izražaja. Kada sam u žurbi i nemam vremena vijećati što bi, posežem za Rose Gold-om. Još ga namjeravam isprobati i kao sjenilo.

Mislim da stvarno nikada nisam imala problema sa nestajanjem rumenila pa tako ni ovoga, ali da se zlatne čestice mrvicu rasprostrane, rasprostrane se.

Sleek Rose Gold u hladu

Sleek Rose Gold na suncu

Definitivno sam zadovoljna kupnjom. Osim ovoga rumenila, u mojoj kolekciji se nalazi Sleek Ultra Matte V2 paleta sjenila, a uskoro bi im se mogla pridružiti i Solstice paleta highlightera jer je to bila ljubav na prvi swatch. To bi bilo to od mene. Off I go tipkati idući post.

Od čega se sastoji vaša Sleek kolekcija? Što posebno preporučate ili priželjkujete?


Rebecca

Broj komentara: 6:

  1. Rumenilo je predivno i sviđa mi se što ima malo zlatnih čestica, to super osvježi look. I ja imam paletu V2 i jaako želim istu paletu highlightera no stalno je rasprodana na Pandi i u Milleru. :)
    Iva

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iako sam pobornik mat svega, oduševljena sam sa ovim efektom :) Vrebamo ju zajedno :D

      Izbriši
  2. Boja je bassss roza, ja ga vidim u funkciji sjenila, za mene nikako nije rumenilo. :D
    Uz to, najezim se kad rumenilo ima shimmer u sebi.
    Inace, za ljude koji vole tu boju i shimmer u rumenilima, mislim da je sasvim u redu i pigmentacijom i cijenom, mozda cak i malo preskup s obzirom na sva kvalitetna rumenila koja danas imamo na drogerijskoj razini.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, čak me iznenadilo koliko je rozije na licu nego u pan-u. Vjeruješ da mi je ovo jedino rumenilo koje nije mat? Neznam ako je do toga da želim sve rose gold što postoji, ali sve to skupa mi daje tako zanimljiv efekt, dvije nijanse se preljevaju na licu. Opsesija highlighterima se proširuje xd
      A što se tiče cijene, meni je osobno ok. Znam da postoje jeftinija i kvalitetna, ali postoje i max factorova koja nisu nešto revolucionarna, a skoro dođu duplo.

      Izbriši
  3. ne znam kako je tebi ovako rozo, moj je koraljni sa zlatnim shimmerom, imam ga samostalnog i u face form paleti. i jednostavno ga obozavam, kada ne znam sto staviti na obraze onda uvijek stavim njega :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma nije potpuno, vjerojatno je na fotkama povuklo tako :) Odlican je da!

      Izbriši